پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳

زرین نپتا

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 14 فروردین 1400/ شماره 253
عقب نشینی دلار صرافی به کانال 24 هزار تومان، قیمت های جهانی ترکیبی از کاهش و افزایش، کاهش نیما به 104 تومان رسید، پایان هفته نفت با 64 دلار، شروع هفته بورس تهران با کاهش 11 ‌هزار واحدی،...

 

عقب نشینی دلار صرافی به کانال 24 هزار تومان
دلار صرافی ملی که هفته گذشته را با قیمت 25 هزار و 205 تومان به پایان رساند امروز را کاهشی آغاز کرد و در مجموع با 739 تومان افت، در آخرین به روزرسانی ساعت 15:30 دقیقه، 24 هزار و 466 تومان قیمتگذاری شد. قیمت در بازار آزاد هم تا 24 هزار و 800 تومان ریزش کرد. قیمت امروز دلار آزاد، 600 تومان پایین تر از آخرین قیمت هفته گذشته است.

قیمت های جهانی ترکیبی از کاهش و افزایش
قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به پنجشنبه 1 آوریل 2021، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس آخرین اطلاعات نشریه پلتس، عمده گروه های کالایی به غیر از ABS که افزایشی بود، روندی بدون تغییر داشتند. گروه سنگین بادی، سنگین فیلم و سنگین تزریقی و پ پ ها نسبت به هفته گذشته روند کاهشی داشتند.

کاهش نیما به 104 تومان رسید
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز به 22 هزار و 725 تومان رسید و نسبت به یکشنبه، 8 فروردین که قیمت های پایه اعلام شد، 104 تومان کاهش یافت. فردا یکشنبه، دومین قیمت های پایه‌ی محصولات پتروشیمی، در حالی اعلام می شود که هم نیما کاهشی است هم قیمت های جهانی عمدتا بدون تغییر یا کاهشی هستند. البته بر اساس اطلاعات نشریه آیسیس، قیمت پ پ ها در منطقه GCC، افزایش قابل توجهی داشت.

پایان هفته نفت با 64 دلار
معاملات نفت که هفته گذشته را با 63 دلار آغاز کرده بود، بعد از اوج و فرود بین 62 تا 65 دلار و روز جمعه در قیمت 64 دلار، هفته را به پایان رساند.  قیمت پایانی برنت: 64 دلار و 86 سنت.

شروع هفته بورس تهران با کاهش 11 ‌هزار واحدی
بورس تهران اولین روز هفته را کاهشی آغاز کرد. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 11 هزار واحد کاهش به 1 میلیون و 282 هزار عقب نشینی کرد.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟